Правила на играта
ВНИМАНИЕ! ПРИГОДЕТЕ СЕ ЗА НЕЩО НЕОЧАКВАНО!
Тази игра е ЕКСПЕРИМЕНТ – всичко може да се случи! Правилата по-долу са само отправна точка, но не се изненадвайте, ако всичко започне да танцува по свой собствен ритъм!
Тъй като това е истински експериментален щурм в света на игрите, форматът, кръговете и последователността може да решат да си направят свой собствен танц и да не следват точно това, което пише. Но това е само част от магията – не знаем какво ще се случи, но знаем, че ще бъде епично!
Целта тук е проста: да се забавляваме и да вдигнем настроението на най-високото ниво, така че бъдете готови за всичко!
Ще бъде непредсказуемо, ще бъде страхотно, и най-вече – ще бъде забавно!
ПС: Няма да трябва да правите „въздействащ” танц (освен ако не сте в настроение за нещо шеметно), но бъдете готови за непредсказуемо забавление и максимално добро настроение!
1. Формат на играта:
Форматите на играта са Класически формат или Тематичен формат.
Класическият формат е с кръгове, които не са по специален повод, 3ти март, Коледа, Велигден, Хелуин или друго.
Тематичен формат е игра е с кръгове, които са тематично оформени и са по различни поводи, споменати по-горе.
2. Кръгове на играта:
Играта се състои от 5 основни кръга с допълнителни мини-игри и вариации.
Преди да се хвърлим във вълнуващото приключение, ще подготвим ума за това забавление! Ще стартираме с малка загрявка, за да раздвижим синапсите и да им дадем стартовия тласък, който заслужават.
Но може би, ще се средоточим върху Мини игрите, описани по-долу. Все още не знаем.
Колкото ни позволи времето 2-3 часа.
- I Кръг – Отворени въпроси на които трябва да се отговаря за определено време. Въпросите могат да варират – 5 -12 въпроса, по 1 точка, ако не е указано друго за правилен отговор. Ако не знаете отговора, най-смешния креативен грешен отговор дава 1 точка!
- II Кръг – Въпроси в 5 рунда всеки с 4 възможни отговора, само един ще е верен. Ще може да изберете ниво на трудност.
- III Кръг – Бързият пръст е игра за знания и бърза реакция, в която се задават въпроси, участниците натискат бутон, за да сигнализират, че могат да отговорят. Натиснал и отговорил + 1 точка, но ако отговорът му е грешен тогава му се отнема 1 точка.
Ако натисналият пръв не отговори, се дава ред на втория по време и така до даване на правилен отговор. Показва се списък с отговорилите първи, втори трети… Правилният отговор носи +1 точка, грешен отнема -1 точка. - IV Кръг – Вярно или невярно: Участниците отговарят на твърдения с вярно и невярно. Правилен отговор дава +1 точка, грешен отговор отнема -1 точка. Може да не отговаряш, тогава точките не се променят.
- V Кръг – Мултимедиен кръг: Видео/аудио/сним. Тук участниците отговарят на мултимедиини въпроси. За верен отговор +2 точки.
- VI Кръг – Логически, интуативен и наблюдателен кръг. Ще се показват логически задачи, такива за намиране на разлика между две картинки или такива, които сте водени от вашата интуиция. За верен отговор +1 точка.
- VII Кръг – Въпроси от другите отбори: Всеки отбор предоставя въпрос. При липса на отговори от всички отбори, му се отнемат точки равни на броя на отборите. Ако има поне един отгатнал, тогава отгатналия получава 3 точки, задалия въпроса 1 точка. При отговор на повече от един участник, всички познали получават по 1 точка, както и задалия въпроса. При отговор на всички участници с верен отговор, те получават по 1 точка, а задалия въпроса 0 т.
- VIII Кръг Ще го предложите вие в нашето експериментално издание
3. Мини-игри:
С експерименталното издание ще се стремим да внесем допълнителни емоции и забавления към нашите игри. Това са игри, които са включени към други игри, по време на тях или между тях. Пример за такива игри са различни пъзели, игра на познай думата, обясни с пантомима, мини през лабиринта, нареди го като образеца, които могат да носат допълнителни точки. Точките за тези игри се съобщават на място от водещия.
4. Житони:
Всеки отбор започва с 2 житона: един за „Подскажи“, един за „Прескочи“, един размени точките с друг отбор. След тяхното изчерпване няма допълнителни житони.
Подскажи е житон, който когато се предаде на водещия, той подсказва верния отговор. Отбора печели точката за него.
Прескочи е житон, който дава право на участниците да не отговарят на даден въпрос. В този случай те нито печелят, нито губят точка.
Открадни е житон, който дава право на участниците да разменят своите точки с посочен отбор, без да са го съгласували с него.
5. Колела на късмета:
Имаме две колела на Късмета – на добрия и лошия късмет. В дадени игри, като ези и тура или друга може да се върти Колелото на късмета.
Колелото на Добрия късмет дава положителни точки (+1, +2, +5, +10)
Колелото на Лошия късмет взима от вашите точки (-1, -2, -5, -10)
6. Оспорвания:
В случай на оспорване, решението се взема от водещия, който може да се консултира с останалите участници.
7. Правила за поведение:
Ползването на мобилни устройства, часовници и интернет източници е забранено. Хванат участник, който нарушава това правило, губи всички точки до момента и продължава от дадения момент с 0.
Мобилни телефони ще са разрешени за дадени кръгове, за което е бъдете уведомени от водещия.
8. Награди:
Победителите получават награди за първо, второ и трето място. Награди могат да бъдат обявявани за грешни креативни отговори .
9. Класиране:
Всеки отбор натрупва точки по време на играта. След всеки кръг се показва актуално класиране. В края на играта се показва финалното класиране, на база на което се излъчва Първо, Второ и Трето място. Всички точки на отборите се пазят и се натрупват във времето, защото в края на сезона се определя победител на сезона.
Ако имате нужда от допълнително разяснение се свържете с нас.