Правила нови игри

Правила на играта „Строител с усет“

Цел на играта:
Строителят трябва да подреди форма от Лего по образец, разчитайки само на указанията на Архитекта, който вижда предварително подредена формата пред него. Майсторите дават акъл на Строителя, но не могат да виждат формата.

Роли:

  1. Строител:
    Този участник подрежда формата от Лего. Той не може да вижда как изглежда тя и разчита изцяло на указанията на Архитекта.
  2. Архитект:
    Архитектът вижда формата и дава инструкции на Строителя. Той може да гледа скритата форма, да я върти, без да я разтлобява, но не може да показва формата. Архитектът трябва да дава ясни и точни указания.
  3. Майстори:
    Майсторите не виждат формата и не могат да взаимодействат директно със Строителя, но могат да дават акъл и да помагат, на Архитекта. Те помагат с идеи, но Архитектът е този, който взема решенията.

Правила:

  1. Време:
    Всеки отбор има 3 минути да подреди формата от Лего.
  2. Процес:
  • Архитектът дава указания на Строителя за всяка част от формата. Строителят трябва да подрежда само по тези указания, без да вижда самата форма.
  • Майсторите могат да предлагат идеи или да задават въпроси на Архитекта, но не могат да виждат формата и не могат да подават информация на Строителя.
  1. Подготовка:
    Формата трябва да бъде покрита, така че Архитектът да може да я гледа без да се разкрива за Строителя и Майсторите даващи акъл.
  2. Оценяване:
    След изтичането на 3-те минути, подредената форма се проверява. Ако съвпада с оригинала, отборът печели.
    Двете форми биват поставени една до друга и водещия прави проверка.

Важно:

  • Строителят трябва да разчита изцяло на описанията на Архитекта.
  • Архитектът може да докосва формата, и да я описва.
  • Майсторите могат да задават въпроси на Архитекта, но не да дават инструкции на Строителя.

Готови ли сте да изградите нещо невероятно с усет?
3 минути, за да се изгради формата!

Правила на играта „Десеторъкия мим“

Цел на играта:
Отборите трябва да разгадаят дума или фраза, която един от участниците (изпълнителят) представя чрез пантомима (жестове, мимика, движения), без да използва думи.

Как се играе:

  1. Роли в играта:
  • Всеки отбор излъчва един изпълнител (участник, който ще представя думата чрез пантомима).
  • Водещият подготвя списък с думи/фрази и предава на изпълнителя една дума или фраза, която той трябва да представи на отбора си чрез пантомима.
  1. Изпълнение на пантомимата:
  • Изпълнителят трябва да изобрази думата или фразата чрез жестове, мимика и движения, без да използва думи или звуци.
  • Отборът трябва да разгадае думата или фразата в рамките на 5 минути.
  • Ако отборът разгадае думата, получават 3 точки.
  • Ако отборът се откаже да отгатне, те губят 1 точка.
  • Ако отборът не успее да познае думата в рамките на времето, не печели и не губи точки.
  1. Оценяване:
  • 3 точки за отбор, който разгадае думата.
  • -1 точка за отбор, който се откаже от опита.
  • Ако думата не бъде разгадана, отборът не печели и не губи точки.
  1. Само 1 кръг:
    Играта се състои от един кръг, без натрупване на точки през различни рундове.

Пример за думи/фрази:

  • Животни: „Котка“, „Лъв“, „Кит“
  • Предмети: „Чаша“, „Телевизор“, „Книга“
  • Действия: „Плуване“, „Танцуване“, „Качване на планина“
  • Филми: „Титаник“, „Гладиатор“, „Звездни войни“
  • Известни личности: „Алберт Айнщайн“, „Чък Норис“, „Мона Лиза“

Как да запазим атмосферата на ресторанта:

  1. Тихо и ненатрапчиво:
    Играта се играе чрез пантомима, така че няма да се изисква много шум или силни звуци, което ще запази спокойната атмосфера в ресторанта.
  2. Бързи и динамични рундове:
    Играта е кратка (5 минути за всяка пантомима), така че ще бъде динамична и няма да отнема много време от храненето или социализирането.
  3. Не изисква много пространство:
    Изпълнителят може да остане на мястото си и да изпълнява пантомимата на масата, без да пречи на останалите посетители.

Резюме:

„Десеторъкия мим“ е забавна и динамична игра, в която участниците трябва да разгадаят думи или фрази чрез пантомима. Играта е кратка и подходяща за ресторантска обстановка, като не пречи на храненето и социализирането, но същевременно предлага предизвикателство и забавление.

Правила на играта „Силата на избора“

Цел на играта:
Отборите отговарят на въпроси с различна степен на трудност, като избират трудността на въпроса, на който ще отговорят. Те печелят точки за правилните отговори.

Правила на играта:

  1. Избор на трудност:
  • В началото на всеки кръг водещият показва екран, който съдържа само трудността на въпросите:
    • Въпрос за 1 точка
    • Въпрос за 3 точки
    • Въпрос за 5 точки
  • Отборите имат 1 минута да изберат трудността, на която ще отговорят.
  • След като изберат своята трудност, водещият показва екран с трите въпроса подредени по трудност, така че отборите да виждат въпросите за 1 точка, 3 точки и 5 точки.
  • Всеки отбор избира един от въпросите в зависимост от своята трудност и отбелязва избора на листа.
  1. Отговор на въпросите:
  • След като отборите изберат въпрос, те имат 5 минути, за да отговорят на въпросите в зависимост от избраната трудност.
  • Отборите трябва да попълнят отговорите на листа. Възможните въпроси могат да бъдат:
    • Отворени въпроси, в които отборите трябва да напишат своя отговор.
    • Въпроси с избор от няколко възможности, като само един отговор е верен.
  • Ако отговорът е правилен, отборът получава съответния брой точки:
    • 1 точка за верен отговор на въпрос с ниска трудност.
    • 3 точки за верен отговор на въпрос със средна трудност.
    • 5 точки за верен отговор на труден въпрос.
  • Ако отборът отговори неправилно, той не получава точки за този въпрос.
  1. Няма промяна в избора на трудност:
  • След като отборът избере трудността на въпроса, те нямат право да променят своя избор по време на играта.
  • Ако отборът е избрал въпрос за 1 точка, те не могат да преминат към въпрос за 3 или 5 точки по време на кръга.
  1. Проверка на отговорите:
  • След изтичането на времето за отговори (5 минути), отборите предават своите листа с отговорите на водещия.
  • Водещият проверява отговорите и обявява резултатите след като е извършена проверката.

Структура на играта:

  • Три кръга: Играта се състои от три кръга, като всеки кръг включва избор на трудност и отговор на съответния въпрос.
  • 1 минута за избор: Всеки отбор има 1 минута да избере трудността за съответния кръг.
  • 5 минути за отговор: Отборите имат 5 минути, за да отговорят на въпросите според избраната трудност.
  • Отговори: Отборите предават своите листа с отговорите след края на времето.
  • Проверка на отговорите: Водещият обявява резултатите след проверка на отговорите.

Ключови точки:

Не попълване или неправилен избор на трудност: Ако отборът не попълни правилно избраната трудност или маркира повече от едно поле, не получава точки за този въпрос.

Правилен отговор: Отборът получава съответния брой точки за верен отговор на въпросите:

1 точка за верен отговор на въпрос с 1 точка.

3 точки за верен отговор на въпрос със средна трудност (3 точки).

5 точки за верен отговор на труден въпрос (5 точки).

Няма промяна на трудността: След като отборът избере трудността на въпроса, не може да променя избора си.

Правила за играта „Развален куиз телефон“:

  1. Игровият процес:
  • Водещият задава въпрос на първия участник в отбора и му предоставя въпроса на лист.
  • Първият участник чете въпроса и го прошепва много тихо на участника вляво от него, за да не го чуят останалите членове на отбора.
  • Участникът, който е чул въпроса, предава отговора по същия начин на следващия участник в реда, като се запазва тишина в процеса.
  • Това се повтаря, докато последният участник не получи отговора.
  • Последният участник записва отговора на листа и го предава на водещия.
  1. Оценка на отговорите:
  • Водещият проверява дали последният записан отговор е верен.
  • Ако отговорът е правилен, отборът получава 1 точка.
  1. Санкции за нарушаване на правилата:
  • Ако някой от участниците започне да говори, да обсъжда или да подскаже отговора по време на предаването на информацията, отборът губи 5 точки.
  • Нарушението се установява от водещия, и след това играта продължава, като текущия рунд не се променя.
  1. Продължаване на играта:
  • Играта може да включва произволен брой рундове.
  • Всеки рунд започва с нов въпрос от водещия, като процесът на предаване и записване на отговорите се повтаря.
  1. Цел на играта:
  • Отборът с най-много точки в края на играта печели.
Scroll to Top